بانک ۲۴

بانک و بانکداری و بیمه

بانک ۲۴

بانک و بانکداری و بیمه

صندلی جیمی جیم (Gymygym)

gymgym1-narenji_ir.jpg

آنچه که در تصویر مشاهده می کنید طرح ویژه آقای بن دیوید است که گفته می شود به عنوان اولین صندلی ورزشی و کاری معرفی شده است.

این صندلی جیمی جیم (Gymygym) نام دارد و با داشتن 4 ایستگاه ویژه کششی، می تواند امکان انجام 16 حرکت را برای کاربر فراهم کرده تا اصلی ترین عضلات دست و پا را ورزیده کند.

 

این صندلی در واقع برای کاربرانی که ساعات متمادی از روز را پشت میز های کاری سپری می کنند و گاها از خستگی و درد های عضلانی می نالند طراحی شده است. تکیه گاه آن نیز استاندارد است و در حین نشستن کمترین خستگی را برای کاربر به دنبال خواهد داشت.

 

جالبتر آنکه این صندلی ورزشی برقی نیست و تمامی ایستگاه های حرکتی آن به صورت ریسمان هایی کششی در زیر و پشت تکیه گاه آن جاسازی شده است. همچنین 95% ماده سازنده آن از جنس مواد بازیافتی است.

 

gymygym2_narenji_ir.jpg

کاربرانی که با ازدیاد وزن و درد های ناشی از نشستن طولانی مدت؛ دست و پنجه نرم می کنند، می توانند با پرداخت 599$ این صندلی ورزشی ویژه را خریداری کرده و در محیط کار خود آن را جایگزین صندلی های چرخ دار نامناسب نمایند.

 

این صندلی می تواند توصیه ما باشد اما عواقب برخورد رئیس شما در محیط کار زمانیکه در حال انجام یک حرکت کششی هستید، پای خودتان!

 

bornrich

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد