بانک ۲۴

بانک و بانکداری و بیمه

بانک ۲۴

بانک و بانکداری و بیمه

بیمه و بهبود وضعیت دهکهای پائین درآمدی

آیا بیمه می­تواند به مهار فقر کمک کند؟

ادامه مطلب ...

تاریخچه بیمه ایران

شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان نخستین شرکت بیمه ایرانی در تاریخ ۱۲ شهریورماه ۱۳۱۴ با سرمایه اولیه ۲۰ میلیون ریال تأسیس گردید ولی عملا کار خود را از پانزدهم آبان ماه ۱۳۱۴ آغاز نمود.

ادامه مطلب ...

صنعت بیمه و رقابت

با پیشرفت فناوری، به ویژه فناوری اطلاعات، مشتریان قادرند تا اطلاعات وسیعتری را نسبت به گذشته از کیفیت محصولات و خدمات مورد نظر خود کسب کنند.

ادامه مطلب ...

ویروس جهانی

مدیریت نادرست منابع بانکی و عدم نظارت صحیح بر تسهیلات در آمریکا، جهان را در معرض ویروسی فراگیر به نام بحران قرار داده است.

ادامه مطلب ...

چرا بانکداری آمریکا مستعد بحران است؟

تاریخچه ای مختصر از نظام بانکداری ایالات متحده...

ادامه مطلب ...

خودپرستی، ریشه همه ترس ها

با رواج بازرگانی دور به مثابه یکی از مهم ترین مراحل تکوین سرمایه داری، بنیان گسترده ی بانکداری ـ به معنای امروزی ـ استحکام می یابد.

ادامه مطلب ...

بانک و نیروی انسانی

بانک (یا هر بنگاه اقتصادی دیگری) افرادی را که متخصص امور بانکی ( یا بنگاه مورد نظر) نیستند، استخدام می­کند، آنها را آموزش می دهد و بعد هم آنها را به کار می­گیرد. به عبارت دیگر "آموزش اولیه تاثیری روی مهارت فرد در پایان تحصیل ندارد".

ادامه مطلب ...

رویکرد QFD در بهبود کیفیت خدمات بانکی

در این مقاله با شناسایی و وزن گذاری انتظارات و خواسته های مشتریان از کیفیت خدمات بانکی، تکنیک QFD برای انعکاس ندای مشتریان به مشخصه های فنی و خدماتی بانکی به کار گرفته شده و در نهایت برنامه بهبود کیفی خدمات بانک با رویکرد مشتری مداری توسعه داده شده است.

ادامه مطلب ...

مشتری مداری در بانک ها اصلی رقابتی

دغدغه مشتری داشتن مهمترین عامل موفقیت در هر موسسه ای است و خدمت به او قدیمی ترین و در عین حال تازه ترین مساله برای هر سازمانی می باشد.

ادامه مطلب ...

نقش آزادسازی اقتصاد در کارآمدی نظام بانکی

طی سه دهه اخیر جهانی سازی بازارهای مالی، با اجرای برنامه های متعدد آزادسازی، تحرک مضاعفی را در اقتصاد کشورهای مختلف جهان سبب شده است.

ادامه مطلب ...