شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان نخستین شرکت بیمه ایرانی در تاریخ ۱۲ شهریورماه ۱۳۱۴ با سرمایه اولیه ۲۰ میلیون ریال تأسیس گردید ولی عملا کار خود را از پانزدهم آبان ماه ۱۳۱۴ آغاز نمود.
ادامه مطلب ...با پیشرفت فناوری، به ویژه فناوری اطلاعات، مشتریان قادرند تا اطلاعات وسیعتری را نسبت به گذشته از کیفیت محصولات و خدمات مورد نظر خود کسب کنند.
ادامه مطلب ...مدیریت نادرست منابع بانکی و عدم نظارت صحیح بر تسهیلات در آمریکا، جهان را در معرض ویروسی فراگیر به نام بحران قرار داده است.
ادامه مطلب ...تاریخچه ای مختصر از نظام بانکداری ایالات متحده...
ادامه مطلب ...با رواج بازرگانی دور به مثابه یکی از مهم ترین مراحل تکوین سرمایه داری، بنیان گسترده ی بانکداری ـ به معنای امروزی ـ استحکام می یابد.
ادامه مطلب ...بانک (یا هر بنگاه اقتصادی دیگری) افرادی را که متخصص امور بانکی ( یا بنگاه مورد نظر) نیستند، استخدام میکند، آنها را آموزش می دهد و بعد هم آنها را به کار میگیرد. به عبارت دیگر "آموزش اولیه تاثیری روی مهارت فرد در پایان تحصیل ندارد".
ادامه مطلب ...در این مقاله با شناسایی و وزن گذاری انتظارات و خواسته های مشتریان از کیفیت خدمات بانکی، تکنیک QFD برای انعکاس ندای مشتریان به مشخصه های فنی و خدماتی بانکی به کار گرفته شده و در نهایت برنامه بهبود کیفی خدمات بانک با رویکرد مشتری مداری توسعه داده شده است.
ادامه مطلب ...دغدغه مشتری داشتن مهمترین عامل موفقیت در هر موسسه ای است و خدمت به او قدیمی ترین و در عین حال تازه ترین مساله برای هر سازمانی می باشد.
ادامه مطلب ...طی سه دهه اخیر جهانی سازی بازارهای مالی، با اجرای برنامه های متعدد آزادسازی، تحرک مضاعفی را در اقتصاد کشورهای مختلف جهان سبب شده است.
ادامه مطلب ...