بانکداری اینترنتی و انواع دیگر بانکداری برخط، مزیت های مختلفی همچون بهبود کارایی، سرعت و آسانی کار را به همراه دارد.
ادامه مطلب ...ابتدا با بحران وام های رهنی درگیر بودیم و حالا بحران کارتهای اعتباری از راه رسیده است.
ادامه مطلب ...atm یا خودپَرداز (که پیشتر آنرا زودپرداز، عابر بانک یا آنی بانک هم می نامیدند) دستگاهی الکترونیکی است که به مشتریان بانک این امکان را می دهد تا در هر زمان دلخواه به وسیلهٔ قراردادن کارت خاصی در دستگاه و وارد کردن رمزکارت، از حساب خود پول دریافت کرده یا تراز حساب بانکی خود را وارسی کنند بدون اینکه نیاز به نیروی انسانی باشد.
ادامه مطلب ...پس از ۱۰ سال، صحبت کردن از بانکداری الکترونیک و گلایه مندی از سیستم موجود و روند پیشرفت این موضوع، خود مشخص کننده بسیاری از نواقص در اجرای چنین اصل مهمی در کشور است.
ادامه مطلب ...بانکداری الکترونیک شامل انواع کانال های ارتباطی میان بانک و مشتری حقیقی و نیم نگاهی به وضعیت پیدایش ؛ گسترش و توسعه بانکداری الکترونیک E-bank در ایران حقوقی می شود.
ادامه مطلب ...قرار بود که از از اول مهرماه سامانه تسویه حساب ناخالص آنی موسوم به ساتنا توسط بانک ها مورد بهره برداری قرار گیرد اما با توجه به تغییرات غیرمنتظره در راس مدیریت بانک مرکزی فعلا نباید انتظار اجرای دقیق آن را در بانک ها متصور بود.
ادامه مطلب ...گزارشی از مشکلات مردم برای دریافت پول از دستگاههای خودپرداز...
ادامه مطلب ...از نتایج و دستاورد های اساسی اینترنت و IT بانکداری الکترونیک است و بر اهمیت آن به دلیل افزایش روز افزون تعامل اقتصادی کشور ها با یکدیگر روزبروز افزوده می شود و همچنین بر مبنای تمایل بشر به راهکار های ساده تر، در انجام کار های مالی و اقتصادی نیز نیازمند بازنگری و نوآوری بعلاوه تسهیل در بروکراسی نظام بانکی می باشیم.
ادامه مطلب ...